ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Αναπήρων Πολιτών για συμπεριφορά των εργαζομένων στην Α΄ Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Θεσσαλίας που δεν αρμόζει στο φορέα αυτό.
Παρατίθενται κατωτέρω διαπιστώσεις του προέδρου του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Αναπήρων Πολιτών κ. Στέφανου Πάικου.
Σύμφωνα με τη μαρτυρία του, στις αρχές Ιουλίου του τρέχοντος έτους, επισκεπτόμενος την Α΄ Κλινική του Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Θεσσαλίας στη Λάρισα για προσωπική του υπόθεση και θέλοντας να επισκεφτεί την τουαλέτα για άτομα με αναπηρία, διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε. Ζήτησε την συνδρομή νοσοκόμας περί αυτού, οποία του δήλωσε ότι αγνοούσε την ύπαρξή της.
Περιφερόμενος δε, παρατήρησε μία πόρτα μεγαλύτερη των συνήθων, η οποία ήταν κλειδωμένη και με δύο χειρόγραφες πινακίδες σε χαρτί Α4 που έγραφαν «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ!!!» και «ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ» (βλέπε σχετική φωτογραφία).
Εκ περιεργείας απεκόλλησε μέρος των χειρογράφων των ως άνω πινακίδων, για να διαπιστώσει έκπληκτος ότι, δι΄ αυτών είχε επικαλυφτεί η κανονική πινακίδα στην πόρτα με το αναπηρικό σήμα του WC για άτομα με αναπηρία (βλέπε σχετική φωτογραφία), όπως άλλωστε προβλέπεται για κάθε κλινική στη σχετική νομοθεσία του νέου Γ.Ο.Κ., Ν. 2831/2000.
Όμως κάποιοι εργαζόμενοι στη κλινική προφανώς περιφρονώντας τον Νόμο και λειτουργώντας με κακοήθη και ρατσιστική διάθεση, απέκλεισαν τα άτομα με αναπηρία προκειμένου να δημιουργήσουν την προσωπική τους τουαλέτα, απαλλαγμένη από όντα κατώτερα και ανεπιθύμητα, εν αγνοία προφανώς της Διοίκησης του Νοσοκομείου.
Απογοητευτική η διαπίστωση και θλιβερή η συμπεριφορά των δραστών- εργαζομένων. Άνθρωποι που θα έπρεπε να τους διακρίνει αυξημένη ευαισθησία στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτής της κατηγορίας συνανθρώπων τους, επιτρέπουν πρωτόγονα ένστικτα να τους οδηγούν σε ενέργειες και συμπεριφορές που προσβάλλουν και απαξιώνουν την αποστολή τους.
Θεωρούμε και πιστεύουμε ότι η ανωτέρω διαπίστωση αποτελεί μια μεμονωμένοι εκτροπή η οποία ασφαλώς δεν απαντάται στις υπόλοιπες κλινικές του Νοσοκομείου. Γνωρίζουμε την ευαισθησία του προέδρου του Νοσοκομείου και προσδοκούμε να μην υπάρξει παρόμοια διαπίστωση στο μέλλον.