Για τα μάτια του κόσμου…
ή τυπικούς λόγους νομιμότητας φαίνεται ότι κατασκευάστηκε η ράμπα στην πίσω πλευρά γνωστότατου πολύ-χώρου διασκέδασης, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Λάρισα. Η κατασκευή είναι απότομη, κάνοντας πολύ δύσκολη την αυτόνομη μετάβαση των χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων. Επιπλέον, βασικό υλικό κατασκευής είναι το ιδιαίτερα ολισθηρό και επικίνδυνο στις δύσκολες καιρικές συνθήκες μάρμαρο (π.χ. περίπτωση παγετού).
Κύριοι υπεύθυνοι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο αρχιτέκτων και επιβλέπων μηχανικός. Η δημοσίευση του ονόματος του συγκεκριμένου χώρου (από τα ιστορικότερα στη Λάρισα) ίσως αποβεί επιζήμια για τον ιδιοκτήτη του, γι’αυτό και την αποφεύγουμε. Ποιος, όμως και με ποιο τρόπο θα αναλάβει τις ευθύνες του σε μια τέτοια περίπτωση;
Ε.Κ
2005-Μη υποχρεωτική βασική εκπαίδευση για Α.μεΑ.;
Σωστά διαβάσατε και σωστά άκουσα κι εγώ έκπληκτος από τον πρόεδρό μας, στο πλαίσιο μιας άλλης συζήτησης πού είχαμε στα γραφεία του Συλλόγου. Σκεπτόμενος τι να σχολιάσω πάνω σ’ αυτό το θέμα και αφού κατέληξα ότι χρειάζομαι ίσως πάνω από ένα φύλλο της εφημερίδας, αποφάσισα να παραθέσω την απάντηση που μου έδινε ο μακαρίτης πλέον καθηγητής Ορθοπεδικής που με παρακολουθούσε στην Αγγλία, κάθε φορά που τον ρωτούσα κάτι για ένα επιμέρους θέμα (πχ σπονδυλική στήλη κλπ): «Υπάρχουν τρείς εναλλακτικές, στην περίπτωσή σου: παιδεία, παιδεία, παιδεία!».
Ε.Κ.
Κυρίες με το κάπα..μικρό!
Έκπληκτος διάβασα στην τοπική εφημερίδα «Ελευθερία» ότι οι υπηρεσίες του Δήμου έγιναν δέκτες παραπόνων από πολλές μάλιστα κυρίες ότι οι ειδικές για τους τυφλούς γραμμώσεις στα πρόσφατα ανασκευασμένα πεζοδρόμια στο κέντρο της Λάρισας είναι ιδιαίτερα επιζήμιες για τα τακούνια τους (έχετε ακόμη μαλλιά;)! Τι να πω και τι να ρημάξω, που έλεγε και η γιαγιά μου…Δε ντρεπόμαστε λίγο…
Ε.Κ.
Ανακοινώθηκαν τα μόρια!
Στις αρχές του Δεκεμβρίου, επιτέλους ανακοινώθηκαν τα μόρια όσων κατέθεσαν τις αιτήσεις τον Ιανουάριο του 2005 για τον στενό δημόσιο τομέα. Κανονικά τα αποτελέσματα θα έπρεπε να ανακοινωθούν τον Ιούνιο αλλά αντί αποτελεσμάτων το Υπουργείο Απασχόλησης προέβη σε αλλαγή της σύνθεσης των επιτροπών του Ν. 2643/98, κάνοντας του ανάπηρους να περιμένουν. Υπολείπεται ο έλεγχος των δικαιολογητικών και η ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων.
Άγνωστο παραμένει το πότε θα γίνει η προκήρυξη για τον ευρύ δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Έλεος!
Σ.Π.
Ευχάριστη εξέλιξη
Σε παρατήρηση της στήλης μας και σε απάντηση εγγράφου του συλλόγου μας για τα εμπόδια προσπέλασης στο κτίριο του τελωνείου, η προϊσταμένη Αγγελική Σκούρα μας απέστειλε απαντητική επιστολή που αναφέρεται στις αυστηρές συστάσεις που έγιναν και σε οδηγίες σε όλους τους υπαλλήλους του τελωνείου να επιδεικνύουν σωστή και άψογη συμπεριφορά σε όλους και δη προς τα ΑμεΑ.
Καταγράφεται ως θετική η ενέργειά της και πιστεύουμε ότι λύθηκε το πρόβλημα που είχε προκύψει.
Σ.Π.
Χίλιες και μία κομπίνες θεραπείας!!
Διαβητικοί που θεραπεύονται με αρώματα και σαμπουάν!
Καθ’ όλα υγιείς, που χρησιμοποιούν αναπηρικά καρότσια αξίας 30.000 ευρώ!
Γυναίκες με προστατίτιδα!
Ασθενείς που υποβάλλονται μέχρι και σε 4 μαγνητικές τομογραφίες την εβδομάδα!
90άχρονη που έκανε…… εξωσωματική γονιμοποίηση με έξοδα του Ι.Κ.Α.!
Είναι μερικά από τα ακραία αλλά όχι ασυνήθιστα περιστατικά πλασματικών χρεώσεων που καλύπτονται από τα κονδύλια των ασφαλιστικών ταμείων χωρίς οι αρμόδιοι φορείς να μπορούν να ελέγξουν. Ελλάς το Μεγαλείο σου!!!
Σ.Π.
Ευχάριστα τα νέα από τη Νομαρχία.
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανακατασκευής εξολοκλήρου του κτιρίου που υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθούν ως τα τέλη του Φεβρουαρίου 2006.
Για την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ, εκτός των δύο ραμπών εισόδου και των χώρων υγιεινής στο πρώτο όροφο του κτιρίου, προβλέπεται να κατασκευαστούν και νέοι χώροι υγιεινής στη Διεύθυνση Υγιεινής, ενώ επαναλειτουργεί ο ανελκυστήρας στην κεντρική πτέρυγα και ανακαινίζονται οι δύο πλαϊνοί ανελκυστήρες με την προσθήκη χαμηλών κουμπιών και ηχητικής ειδοποίησης για την εξυπηρέτηση .
Τελικά, υλοποιούνται σχεδόν όλες οι προτάσεις που υποβάλαμε κατά την επίσκεψη μας πρόπερσι στο Νομάρχη κ. Λουκά Κατσαρό. Εύγε!
Σ.Π.