Επίσκεψη στο Δήμαρχο
Στις 8/11/05, o πρόεδρος Στέφανος Πάικος και ο Α΄ Αντιπρόεδρος Αθανάσιος Πατσιούρας, επισκέφθηκαν στο γραφείο του το Δήμαρχο Λαρισαίων κ. Κ. Τζανακούλη, ζητώντας να παραταθεί η παραχώρηση του χώρου των γραφείων μας προς το σύλλογο μας, κάτι που ο Δήμαρχος μας επιβεβαίωσε ότι θα συνεχιστεί.
Εκτός αυτού, συζητήσαμε το θέμα της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στο υπό αποκάλυψη θέατρο της πόλης μας. Αν και δεν είναι ο Δήμος ο καθ’ ύλη αρμόδιος, μας υποσχέθηκε ότι θα συμβάλλει όσο μπορεί προς την υλοποίηση του αιτήματος μας.