Να μη λείψει κανείς
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ – ΕΚΛΟΓΕΣ
Συναδέλφισσες-οι
Το Δ.Σ. του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Αναπήρων Πολιτών καλεί τα μέλη του συλλόγου σε Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008 από ώρα 17.30 – 21.00 και θα συνεχιστούν το Σάββατο 22 Νοεμβρίου και την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008 από ώρες 10.00 – 18.00 αντίστοιχα στην αίθουσα του «ΔΑΙΔΑΛΟΣ-ΝΕΤ» (παλιά σφαγεία) επί της οδού Αεροδρομίου 13.
ΘΕΜΑΤΑ:
• Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής
• Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου
• Εκλογή νέας Ελεγκτικής Επιτροπής
• Εκλογή αντιπροσώπων μας για το εκλογοαπολογιστικό συνέδριο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.)
• Εκλογή αντιπροσώπων μας στην Περιφερειακή Ομοσπονδία Α.μεΑ. (Π.ΟΜ.Α.μεΑ.) Θεσσαλίας.
Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί μετά από 15 μέρες, στις 05, 06 και 07/12/2008, στον ίδιο τόπο και τις ίδιες ώρες με τα ίδια θέματα ανεξαρτήτως αριθμού προσέλευσης των μελών.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
• Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για το Δ.Σ. ή την Ε.Ε. του ΠΑΝ.Σ.Α.Π. ή για αντιπρόσωποι στην Ε.Σ.Α.μεΑ. και στην (Π.ΟΜ.Α.μεΑ.) Θεσσαλίας, παρακαλούνται να προσέλθουν στα γραφεία του συλλόγου μας και να υποβάλλουν σχετική αίτηση το αργότερο έως τη Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008 και ώρες 19.00 έως 21.00.
Είναι απαραίτητη η παρουσία όλων των μελών μας στις 21, 22 και 23 Νοεμβρίου 2008 για την ανάδειξη ενός δυνατού και αποτελεσματικού Δ.Σ. και για την μεγαλύτερη εκπροσώπηση στην Ε.Σ.Α.μεΑ. και την Π.ΟΜ.Α.μεΑ. Θεσσαλίας.
Πληροφορίες στο τηλέφωνο του γραφείου μας: 2410.287209 και στο κιν.: 6974.661.662
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Στέφανος Πάικος
Ο Γ. Γραμματέας Ράλλης Τσιουλάκης