Κυπελλούχος Ελλάδος ο Θεσσαλός στο μπάσκετ με καρότσι
ΝΙΚΗΣΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΝ ΠΑΣΚΑ ΜΕ 53-51
Κυπελλούχος Ελλάδος αναδείχτηκε ο Θεσσαλός στο μπάσκετ με καρότσι, αφού νίκησε στο τελικό τον ΠΑΣΚΑ με σκορ 53-51 παίρνοντας έτσι «γλυκιά εκδίκηση» για την απώλεια του πρωταθλήματος. Ο αγώνας που διεξήχθη στο ΕΑΚ Βόλου την Κυριακή 12 Απριλίου, κρίθηκε στο τελευταίο σουτ και αφού προηγουμένως ο ΠΑΣΚΑ έχασε από τραυματισμό τον Μακρή. Ο Θεσσαλός έχασε στο τελευταίο 1.30΄ πέντε ελεύθερες βολές αλλά ο ΠΑΣΚΑ ήταν αυτός που έχασε την τελευταία επίθεση καθώς λίγο πριν μηδενιστεί το χρονόμετρο ο Μουμτζόγλου αστόχησε σε λέι απ. Στο μικρό τελικό, η Δωδεκάνησος επικράτησε των Αργοναυτών με 49-44 και κατέκτησε τη τρίτη θέση.
ΘΕΣΣΑΛΟΣ- ΠΑΣΚΑ 53-51 (18-27)
Διαιτητές: Προκοπίου – Κηπουρίδης – Αθανασόπουλος
ΘΕΣΣΑΛΟΣ (Ζαραγκότας): Βαρυτημίδης 10, Πλεξίδας 14, Σακελλίων, Δαούλας 5, Ζαραγκότας 24, Πλαβός.
ΠΑΣΚΑ (Χρόνης): Μουμτζόγλου 14, Βάσσης, Κωνσταντινόπουλος 2, Χαλδαίος, Κουνιάς 3 (1), Έχλερτ 17, Μακρής 8, Ντομγκιόνι 7.
Ευχαριστήριο
Ο Αθλητικός Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρίες «Ο ΘΕΣΣΑΛΟΣ» ευχαριστεί τους Μαλάκο Γεώργιο, Μαλάκο Απόστολο, τα Ορθοπεδικά Είδη «Ευθυμίου» και τα Αθλητικά Είδη «Σακοράφα» για τη στήριξη και τη συμπαράστασή τους για την αγωνιστική περίοδο μπάσκετ με καρότσι 2008-2009.