Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η εκδήλωση κοπής πίτας συλλόγων μας
Ο Πανθεσσαλικός Σύλλογος Αναπήρων Πολιτών, πραγματοποίησε στις 11 Φεβρουαρίου 2018 την εκδήλωση κοπής πίτας, στην κατάμεστη από μέλη και φίλους του συλλόγου, αίθουσα του ξενοδοχείου «Διόνυσος» στη Λάρισα.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τις καθιερωμένες ευχές που απηύθυνε ο πρόεδρός Θανάσης Πατσιούρας, καθώς και με τη σύντομη αναφορά του στα πεπραγμένα του Συλλόγου μας.
Στη συνέχεια, το λόγο έλαβε ο πρόεδρος της Π.ΟΜ.Α.μεΑ. Θεσσαλίας κ. Ράλλης Τσιουλάκης, εκπροσωπώντας και την Ε.Σ.Α.μεΑ., ο οποίος εκτός των ευχών, τόνισε την ανάγκη της από κοινού σύμπραξης της Περιφέρειας Θεσσαλίας και του Δήμου Λαρισαίων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ και οι οικογένειες τους στην περιοχή μας. Ζήτησε δε, την εκπόνηση μέσα στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Θεσσαλίας ολοκληρωμένου προγράμματος καταπολέμησης των διακρίσεων και ενίσχυσης της Κοινωνικής και Επαγγελματικής ένταξης των Α.μεΑ.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές Λάρισας κ.κ. Κέλλας Χρήστος και Μπαργιώτας Κωνσταντίνος, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός Κωνσταντίνος, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μπέμπης Απόστολος, οι Aντιδήμαρχοι, Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας κ. Δεληγιάννης Δημήτριος και Πρασίνου και Αμαξοστασίου κ. Ζαούτσος Γεώργιος και η διευθύντρια Πρόνοιας του Δήμου Λαρισαίων κ. Ζιώγα Ευθυμία.
Για την ιστορία, οι τυχεροί της βραδιάς με την ανεύρεση των φλουριών ήταν, η Μωραΐτη Μαρία κι ο Λιάμπας Χρήστος.-
Σ.Π.