Πραγματοποιήθηκε η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΠΑΝ.Σ.Α.Π.
Την Κυριακή 22 Απριλίου 2018 και ώρα 10:00 στην αίθουσα, του Β’ ΚΑΠΗ Λάρισας, πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Αναπήρων Πολιτών, όπου παρουσιάστηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, δηλαδή:
Η Λογοδοσία του Διοικητικού Συμβουλίου για τη δράση του από 01.01.2017 έως και 31.12.2017, ο Οικονομικός Απολογισμός του έτους 2017, η Έκθεση Ελέγχου από την Ελεγκτική Επιτροπή για την οικονομική διαχείριση του έτους 2017, ο Οικονομικός Προϋπολογισμός τρέχοντος έτους και ο Προγραμματισμός Δράσης τρέχοντος έτους.
Στην παρουσίαση του Διοικητικού Απολογισμού, ο πρόεδρος Αθανάσιος Πατσιούρας, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων:
-Στην αγορά σημαντικού αριθμού βιβλίων για την ηχογράφησή τους στο στούντιο ηχογράφησης ηχητικών βιβλίων για τους έχοντες προβλήματα όρασης, καθώς και στα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με την μη χρηματοδότηση από πλευράς δήμου Λαρισαίων για την πρόσληψη αναγνωστών ηχογράφησης.
-Στη συνέχιση της λειτουργίας του Λευκού Ταξί σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων κατά την πρωινή βάρδια, αλλά και την απογευματινή, με παράλληλη μεταφορά των παιδιών με αναπηρία του Κ.Δ.Α.Π.μεΑ.
-Στη συμμετοχή μας στις επιτροπές διαβούλευσης του Δήμου Λαρισαίων
-Στη συμμετοχή του ΠΑΝ.Σ.Α.Π. στις 9 και 10 Φεβρουαρίου 2017 με 11 εκλεγμένους αντιπροσώπους μας, στο εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της ΕΣΑμεΑ,
-Στη συνέχιση της έκδοσης της «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ των ΑμεΑ» σε μια προσπάθεια ενημέρωσης των μελών για τα τεκταινόμενα του σωματείου και τις νομοθετικές εξελίξεις.
-Στη διεκπεραίωση πάρα πολλών αιτημάτων των μελών του συλλόγου, σε συνεργασία με την ΠΟΜΑμεΑ Θεσσαλίας και την ΕΣΑμεΑ.
-Τελειώνοντας, υποσχέθηκε τη συνέχιση με μεγαλύτερο ζήλο στα πλαίσια των δυνατοτήτων του συλλόγου, του αγώνα και των προσπαθειών για βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με αναπηρία.-
Σ.Π.