Εκδήλωση της Τ.ΟΜ.Υ. Αμπελοκήπων με θέμα «όλοι διαφορετικοί όλοι»
Η Τοπική Ομάδα Υγείας (Τ.ΟΜ.Υ.) Αμπελοκήπων Λάρισας στα πλαίσια παρεμβάσεων και δράσεων στο γενικό πληθυσμό, πραγματοποίησε την Πέμπτη 30 Μαΐου 2019 και ώρα 18:30 στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα (αίθουσα Βιβλιοθήκης), δράση με τίτλο «όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι».
Μεταξύ των ομιλητών που κλήθηκαν να μιλήσουν ήταν, ο πρόεδρος της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία Θεσσαλίας Στέφανος Πάικος, η Ερασμία Μαρκοπούλου ως μέλος του Γ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Α.μεΑ. και ο Νικόλαος Αποστόλου λήπτης υπηρεσιών ψυχικής Υγείας, Φιλόλογος, MSc Ψυχικής Υγείας, οι οποίοι αναφέρθηκαν βιωματικά στην αναπηρία. Ήταν ομολογουμένως μια καταπληκτική εκδήλωση που συνέβαλε στην άρση των αρνητικών στερεοτύπων για την αναπηρία.-
Σ.Π.