Την κατασκευή προσβάσιμων θέσεων στάθμευσης αναπηρικών αυτοκινήτων προτείνει ο ΠΑΝ.Σ.Α.Π.
Την κατασκευή προσβάσιμων θέσεων στάθμευσης αναπηρικών αυτοκινήτων, πρότεινε ο σύλλογός μας προς το Δήμο Λαρισαίων, μπροστά απ΄το Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο και την Δ.Ο.Υ. Λάρισας στη συνοικία Φιλιππούπολης, κατά το πρότυπο της φωτογραφίας (με εσοχή στο αριστερό πεζοδρόμιο και ράμπες μπροστά και πίσω), αφού εκεί τα πεζοδρόμια είναι μεγάλα και επιτρέπουν την κατασκευή τέτοιων θέσεων στάθμευσης. Οι υπάρχουσες θέσεις δεν δύναται να χρησιμοποιηθούν σήμερα από άτομα που κινούνται με αναπηρικά αμαξίδια διότι, είναι αναγκασμένα να τοποθετούν τα αμαξίδια τους στο πεζοδρόμιο, άρα σε υψηλό επίπεδο κι έτσι αδυνατούν να αποβιβαστούν απ΄το κάθισμα του αυτοκινήτου τους, στο αναπηρικό αμαξίδιο. Πρόταση του συλλόγου μας επίσης είναι, όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν, οι θέσεις στάθμευσης στο εξής να κατασκευάζονται στην αριστερή πλευρά των δρόμων με τον ενδεικνυόμενο αυτό τρόπο που προαναφέραμε.
Ευελπιστούμε ότι, σύντομα η πρότασή μας θα γίνει αποδεκτή προς εξυπηρέτηση και των ατόμων που κινούνται με αναπηρικά αμαξίδια.-
Σ,Π.