Αναβλήθηκε το 10ο Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Ε.Σ.Α.μεΑ. – παρατείνεται η θητεία των μελών του Γ.Σ., της Ε.Γ. και της Ε.Ε. αυτής και όλων των μελών των Δ.Σ. και Ε.Ε. των δευτεροβάθμιων και πρωτοβάθμιων οργανώσεων μελών αυτής
Ως γνωστόν, το 10ο Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Ε.Σ.Α.μεΑ. εξ αιτίας της νέας πραγματικότητας που διαμορφώθηκε σε εθνικό επίπεδο λόγω COVID-19, είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί στην Αθήνα στις 13 – 14 Νοεμβρίου 2020. Για το λόγο αυτό, όλα τα σωματεία – μέλη της, προέβησαν στην ανάδειξη συνέδρων και στην αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών στην Ε.Σ.Α.μεΑ. Ενώ λοιπόν όλα ήταν έτοιμα για την διεξαγωγή του Συνεδρίου, η υγειονομική κατάσταση της χώρας επιδεινώθηκε λόγω του κορωνοϊού covid-19, με αποτέλεσμα να κηρυχθεί απ΄την Κυβέρνηση της χώρας γενικό λοκντάουν. Τούτο είχε ως αποτέλεσμα την αδυναμία προσέλευσης των εκλεγμένων συνέδρων στην Αθήνα και ως εκ τούτο στην απόφαση για αναβολή του 10ου Εκλογοαπολογισμού μέχρι νεότερης ενημέρωσης.
Στην πορεία και ύστερα από ενέργειες του προεδρείου της Ε.Σ.Α.μεΑ., η Βουλή ψήφισε το άρθρο 73 του Ν. 4756 (ΦΕΚ 235 Α΄/26.11.2020), βάσει του οποίου παρατείνεται ως την 30η/06/2021 η θητεία των μελών του Γενικού Συμβουλίου, της Εκτελεστικής Γραμματείας και της Ελεγκτικής Επιτροπής της Ε.Σ.Α.μεΑ., των Δ.Σ. και Ε.Ε. των δευτεροβάθμιων και πρωτοβάθμιων οργανώσεων μελών της Ε.Σ.Α.μεΑ., η οποία, βάσει των οικείων καταστατικών, έληξε από 11.06.2020 και εφεξής ή λήγει ενόσω βρίσκονται σε ισχύ τα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.
Τούτο όπως αντιλαμβάνεστε σημαίνει ότι, αν όλα πάνε καλά το Συνέδριο, κατά πάσα πιθανότητα θα διεξαχθεί τους καλοκαιρινούς μήνες και φυσικά θα ενημερωθείτε σχετικά όλοι σας.-
Σ.Π.