Εργάζονται πλέον οι συμβασιούχοι ανάπηροι του Δήμου Ελασσόνας
Οκτώ απ’ τα έντεκα άτομα με αναπηρία υπέγραψαν συμβάσεις αορίστου χρόνου στις 4 Αυγούστου 2005 και εργάζονται πλέον στο δήμο Ελασσόνας αφού υπήρξε θετική εισήγηση απ’ το Α.Σ.Ε.Π. Μέχρι τέλος του χρόνου αναμένεται να προσληφθούν και τα υπόλοιπα τρία άτομα.
Ο Ηλίας Μπαξεβανάκης ως υπεύθυνος του γραφείου που με δική του πρωτοβουλία και δικό του αγώνα άνοιξε και λειτούργησε το γραφείο ΑμεΑ του Δήμου Ελασσόνας, ευχαριστεί ολόκληρο το δημοτικό συμβούλιο και ιδιαίτερα το Δήμαρχο κ. Χρ. Καραγιάννη, τον κ. Ζήση Γιώτσα, τον Μητροπολίτη κ. Βασίλειο, την έπαρχο κ. Μαμάρα Μαρία, τον τοπικό τύπο, αλλά και τους απλούς πολίτες που έμπρακτα συμπαραστάθηκαν τους ανάπηρους που ζητούν δουλειά και όχι ελεημοσύνη.