Ο Α.Σ. «ΘΕΣΣΑΛΟΣ/ΟΛΥΜΠΙΑ Λάρισας» Α.μεΑ. έχασε στον τελικό του μπάσκετ με 40-39
Στις 18 και19 Νοεμβρίου 2006 διεξήχθη στην Αθήνα το 9ο φάιναλ φορ στο μπάσκετ με καρότσι που διοργάνωσε η Ο.Σ.Ε.Κ.Κ.
Ο Θεσσαλός για 4η φορά έφτασε σε τελικό της διοργάνωσης αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να στεφθεί τροπαιούχος.
Μετά από ένα συγκλονιστικό παιχνίδι και μια σπουδαία εμφάνιση έχασε απ΄ τον Π.Α.Σ.Κ. Αθηνών με 40-39 (15-13). Δυστυχώς για άλλη μια φορά ενώ έφτασε στη πηγή νερό δεν ήπιε και τούτο λόγω των άστοχων τελευταίων έξι βολών και δύο λάι απ. Πρόκειται όμως για μια μεγάλη επιτυχία όλων των παικτών που με τη παρουσία τους και την απόδοσή τους στον τελικό αφήνουν ελπίδες για μεγαλύτερες επιτυχίες στο 2007. Τούτο αποδεικνύεται κι απ’ τις σπουδαίες εμφανίσεις που έκανε η ομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του Κυπέλλου Ελλάδος, αφού έφτασε στο φάιναλ φορ αήττητη, πιστοποιώντας την πολλή καλή προετοιμασία που πραγματοποίησε. Μοναδική παρηγοριά απ΄ την απώλεια του τίτλου είναι η κατάκτηση του τροπαίου του «ευ αγωνίζεσθαι».
Μακρής και Ζαραγκότας (αναδείχθηκαν top scorer του φάιναλ φορ) συμπεριλήφθησαν στην «all star» πεντάδα μαζί με τους Παππά, Χρυσοβέργη, και Χατζηδημητρίου.
Διαιτητές: Παυλόπουλος – Τσούντουρας – Κουλούρης
ΠΑΣΚ Αθηνών: Μέργος 2, Σγαρδέλης 2, Μουμτζόγλου 4, Βάσσης 2, Ζώης, Χαλδαίος 2, Τσακίρης 1, Έχλερτ 2, Μακρής 23, Ντομτζιόνι 2.
Α.Σ. «ΘΕΣΣΑΛΟΣ/ΟΛΥΜΠΙΑ Λάρ.»: Πλεξίδας 8, Σακελλίων, Τσιόγκας 6, Δαούλας 7, Ζαραγκότας 18, Βαρυτιμίδης.
Για να παίξει η ομάδας μας στο τελικό επικράτησε πρώτα το Σάββατο 18-11-06 της ομάδας του Άρη Θεσσαλονίκης με σκορ 47-19. Τους πόντους σημείωσαν οι: Δαούλας 10, Ζαραγκότας 22 (1 τρίπ), Πλεξίδας 8, Τσιόγκας 7, Σακελλίων, Βαρυτιμίδης.
Στο μικρό τελικό, η ομάδα της Δωδεκανήσσου επικράτησε του Άρη με σκορ 58-22.-