ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΩΝ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΕ ΚΑΡΟΤΣΙ Ο Α.Σ. ΘΕΣΣΑΛΟΣ
ΕΧΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟ
Του Γιάννη Τζήκα
Η ομάδα καλαθοσφαίρισης του συλλόγου μας “Θεσσαλός” προκρίθηκε φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στους ημιτελικούς αγώνες για το κύπελλο Ελλάδος, αφού πρώτα απέκλεισε σε αγώνες “knock out ” τον Ήφαιστο Αθήνας και τα Τρίκαλα.
Η διεξαγωγή του κυπέλλου Ελλάδος έγινε στην πόλη του Ηρακλείου Κρήτης.
Οι προκριματικοί αγώνες για την συμμετοχή στους ημιτελικούς του κυπέλλου Ελλάδος διεξήχθησαν αμέσως μετά την λήξη του Πρωταθλήματος (στις δύο επόμενες εβδομάδες δηλαδή) που βρήκε τον “Θεσσαλό” στην 4η θέση, θέση που του έδινε το δικαίωμα συμμετοχής σε Ευρωπαϊκούς αγώνες σε μια διοργάνωση που είναι αντίστοιχη με το Κόρατς. Αλλά τότε συνέβη κάτι περίεργο. Με απόφαση που έλαβε η ομοσπονδία καλαθοσφαίρισης, αποφασίστηκε να μην επιτραπεί η έξοδος της τέταρτης ομάδας του Πρωταθλήματος στην Ευρώπη. Τέτοιες αποφάσεις καλό είναι να παίρνονται στην αρχή της διεξαγωγής του πρωταθλήματος, ή έστω στη μέση, ειδάλλως κινδυνεύουν να χαρακτηριστούν ως σκόπιμες και υποβολιμαίες.
Μια ελπίδα είχε πλέον ο Θεσσαλός να βγει στην Ευρώπη, κι αυτή ήταν μέσα από τον θεσμό του κυπέλλου.
Το ταξίδι προς το Ηράκλειο ήταν σε γενικές γραμμές ευχάριστο άλλα δεν έλειψαν και τα προβλήματα όπως αυτό στο καράβι που για να ανέβουμε 3-4 ορόφους στο καράβι με τον ανελκυστήρα μας πήρε στην κυριολεξία μισή ώρα!
Στην Κρήτη η διαμονή των ομάδων έγινε στο ξενοδοχείο Μαριαλένα το οποίο είναι χτισμένο με ρυθμό που παραπέμπει στην εποχή της Μινωικής Κρήτης και μόνο για ΑμεΑ δεν ενδείκνυται.
Μετά από κλήρωση αναδείχτηκαν τα ζευγάρια που θα έπαιζαν τους πρώτους αγώνες δηλαδή: Κένταυρος – Πτολεμαίος και Θεσσαλός – Αργοναύτες.
Στον πρώτο αγώνα ο Θεσσαλός κέρδισε τους Αργοναύτες με 15 περίπου πόντους διαφορά έχοντας πιάσει μέτρια απόδοση, ενώ ο Πτολεμαίος χωρίς να πιάσει σπουδαία απόδοση, έκαμψε τελικά τον μαχητικό Κένταυρο.
Την Κυριακή 21 Απριλίου έγινε ημιτελικός μεταξύ Κενταύρου και Αργοναυτών όπου η ομάδα των Κενταύρων εμφανώς ανώτερη κέρδισε την ομάδα των Αργοναυτών. Στη συνέχεια διεξήχθη ο μεγάλος τελικός μεταξύ των ομάδων του Θεσσαλού και του Πτολεμαίου. Ο αγώνας μέχρι τις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου(3ο δεκάλεπτο) ήτανε ντέρμπι, με το δίδυμο Δαούλα-Ζαραγκότα να δίνει παράσταση σπάζοντας συνεχώς την πίεση των Πτολεμαίων, αλλά και σκοράροντας με αποτέλεσμα η ομάδα του Θεσσαλού να υπολείπεται με έναν ή δύο πόντους της ομάδας του Πτολεμαίου. Και τότε συμβαίνει κάτι τελείως αναπάντεχο: Ένα σχολείο το οποίο είχε έρθει πενθήμερη εκδρομή από την Πτολεμαΐδα μπαίνει στο γήπεδο, γίνεται το πανδαιμόνιο από της ζητωκραυγές τους υπέρ της ομάδας τους, οι παίχτες του Θεσσαλού αποσυντονίζονται μην μπορώντας να συνεννοηθούν καν μεταξύ τους, και η ψυχολογία των Πτολεμαίων ανεβαίνει κατακόρυφα με αποτέλεσμα να αποκτήσουν μια εκπληκτική ευστοχία. Σύντομα η ομάδα του Πτολεμαίου πήρε μια διαφορά 17 πόντων η οποία τελικά στάθηκε αδύνατο να ανατραπεί.
Η νίκη του Πτολεμαίου τον ανέδειξε κυπελλούχο Ελλάδος, αλλά επειδή είχε ήδη κατακτήσει και το πρωτάθλημα, αυτομάτως απέκτησε η ομάδα μας- ο Θεσσαλός- το δικαίωμα να αγωνιστεί στη Ευρώπη στο κυπελλούχων με τις ευχές μας για καλή παρουσία στους αγώνες αυτούς και γιατί όχι και κυπελλούχος Ευρώπης.
Τένις με καρότσι
Του Καλαϊτζίδη Ευθύμιου
Το τέταρτο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τένις Παίδων-Κορασίδων που διεξήχθη το Μάιο στη Λάρισα περιελάμβανε συνολικά 404 συμμετοχές. Η πιο εντυπωσιακή όμως, ταν αυτή του αθλητή του Τένις με Καρότσι , Κώστα Βαζούρα , ο οποίος συμμετείχε σε ειδικό αγώνα επίδειξης αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά το ισότιμο δικαίωμα των ΑμεΑ στην άθληση.