Ο Δήμος Λαρισαίων βράβευσε τους διακριθέντες αθλητές του Α.Σ. «Θεσσαλός»
Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο «Χατζηγιάννειο» Πνευματικό Κέντρο την Πέμπτη 23.02.2017, ο Δήμου Λαρισαίων τίμησε μεταξύ άλλων, τους κορυφαίους αθλητές και συλλόγους, για τις επιτυχίες που σημείωσαν το 2016.
Στα πλαίσια αυτά, βραβεύτηκαν και οι παρακάτω αθλητές του Α.Σ. « Θεσσαλός» που διακρίθηκαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου κατακτώντας:
Η Φλέγκα Δώρα, ΧΡΥΣΟ μετάλλιο στη σφαίρα και ΧΡΥΣΟ μετάλλιο στο δίσκο.
Η Τριζόγλου Νικολέττα, ΧΡΥΣΟ μετάλλιο στη κορίνα.
Η Χαμονικολάου Μαρία, ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στο ακόντιο
Ο Αγγλόπουλος Παύλος, ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στη σφαίρα.
Τα θερμά συγχαρητήρια από όλους μας.-
Σ.Π.