Ο Δήμος Λαρισαίων βράβευσε τους διακριθέντες αθλητές του Α.Σ. «Θεσσαλός»
Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο «Χατζηγιάννειο» Πνευματικό Κέντρο την Τρίτη 05.03.2019, ο Δήμου Λαρισαίων τίμησε μεταξύ άλλων, τους κορυφαίους αθλητές και συλλόγους, για τις επιτυχίες που σημείωσαν το 2018.
Στα πλαίσια αυτά, βραβεύτηκαν και οι παρακάτω αθλητές του Α.Σ. «Θεσσαλός» οι οποίοι υπό την καθοδήγηση του προπονητή τους κ. Νικαλάου Τσόγκα, διακρίθηκαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου που διοργάνωσε η Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (Ε.Α.ΟΜ.Α.μεΑ.), και διεξήχθη το Σάββατο και την Κυριακή 23 και 24 Ιουνίου 2018, στο Μαρούσι, στο κεντρικό γήπεδο του Ο.Α.Κ.Α., κατακτώντας:
Η Φλέγκα Δώρα, ΧΡΥΣΟ μετάλλιο στο δίσκο.
Η Χαμονικολάου Μαρία, ΧΡΥΣΟ μετάλλιο στο ακόντιο
Η Τριζόγλου Νικολέττα, ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στην κορίνα.
Ο Παπαγιάννης Νικόλαος, ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στη σφαίρα
Ο Μάλλιος Νικόλαος, ΑΡΓΥΡΟ μετάλλιο στο δίσκο.
Τα θερμά συγχαρητήρια από όλους μας.-
Σ.Π.