Επισκεπτόμενος το χωριό μου για την γιορτή της Αποκριάς, αναγκαστικά πέρασα από την όμορφη πόλη της Ελασσόνας.
Με έκπληξη διαπίστωσα ότι σε όλους τους ανακατασκευαζόμενους δρόμους της πόλης κατασκευάζονται ράμπες και γίνονται πλέον προσβάσιμα όλα τα πεζοδρόμια και για τα άτομα με αναπηρίες και όχι μόνο.
Είναι ο νέος ΓΟΚ, Ν. 2831/2000, που το επιβάλλει; Είναι η πίεση που δέχεται η δημοτική αρχή από τους υπευθύνους του γραφείου ΑμεΑ Ελασσόνας κο Ηλία Μπαξεβανάκη και δεσποινίδα Μαρία Ευαγγέλου; Είναι η ευαισθησία του ίδιου του δημάρχου της πόλεως, κου Χρ. Καραγιάννη;
Όπως και να είναι, σε λίγο καιρό θα δούμε μια μικρή επαρχιακή πόλη να γίνεται προσβάσιμη και για τα άτομα με αναπηρίες και όχι μόνο. Τούτο το επιβεβαίωσα και από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον εν λόγω δήμαρχο.
Εύγε σου κύριε δήμαρχε κι ας ελπίσουμε ότι θα σε μιμηθούν κι άλλοι δήμαρχοι του νομού μας.
Στέφανος Πάικος
Δραστηριότητες του γραφείου ΑμεΑ του Δήμου Ελασσόνας
Σημαντική είναι οι προσπάθεια που καταβάλλουν οι υπεύθυνοι του γραφείου ΑμεΑ του δήμου Ελασσόνας εκλεκτοί συνάδελφοι Ηλίας Μπαξεβανάκης και Μαρία Ευαγγέλου, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης των Ατόμων με Αναπηρίες της μικρής αυτής επαρχιακής πόλης.
Με συνεχή παρέμβαση προς την δημοτική αρχή της πόλης, τοποθετήθηκαν σήματα στάθμευσης αναπηρικών αυτοκινήτων σε διάφορα σημεία της πόλης.
Προσελήφθησαν πάνω από είκοσι άτομα με αναπηρίες μέσω επιδοτούμενων προγραμμάτων του ΟΑΕΔ και όχι μόνο, σε διάφορες υπηρεσίες του δήμου.
Κατασκευάσθηκαν ράμπες προσπελασιμότητας σε διάφορα σημεία της πόλης και υπάρχει η προοπτική τα ανακατασκευαζόμενα πεζοδρόμια να γίνουν όλα προσβάσιμα.
Απαλλάσσονται όλα τα Άτομα με Αναπηρίες του δήμου, από τα τέλη ύδρευσης.
Αγαπητοί συνάδελφοι Hλία και Μαρία, ευχόμαστε να είστε πάντα έτσι αγωνιστικοί και να είστε σίγουροι πως θα καταφέρετε πολύ περισσότερα προς όφελος όλων των Aτόμων με Αναπηρίες.
Η Συντακτική Επιτροπή