Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε φέτος η χοροεσπερίδα του συλλόγου μας
Για πρώτη φορά, μετά από αρκετά χρόνια, έγινε φέτος στις 18 Ιανουαρίου η χοροεσπερίδα του συλλόγου μας στο κέντρο «Γοργόνες και Μάγκες», όπου και ανταλλάχτηκαν ευχές για το νέο έτος.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με το χαιρετισμό και τις ευχές του προέδρου Στέφανου Πάικου καθώς και των επίσημων προσκεκλημένων.
Στην εκδήλωση κόπηκε και η πρωτοχρονιάτικη πίτα και βραβεύτηκαν τα παιδιά των μελών του συλλόγου μας που εισήχθησαν στα ΑΕΙ-ΤΕΙ και στις Στρατιωτικές Σχολές (βλέπε σχετικές φωτογραφίες) και συγκεκριμένα:
- Αθανασόπουλος Κων/νος Γυμναστική Ακαδημία Θεσσαλονίκης
- Αποστόλου Νικόλαος Βαλκανικών Σπουδών Πανεπ Θεσ/νίκης
- Αλεξανδρή Όλγα Γεωπληροφορική & Τοπογραφία ΤΕΙ Σερρών
- Βαλσάμη Σταυρούλα Θεολογία Θεσ/νίκης
- Δεληγιάννης Αθανάσιος Μουσικών Επιστ. & Τέχνης Πανεπ. Θεσ/νίκης
- Κυλώνης Ιωάννης ΣΜΥ Τρικάλων
- Μαργωμένου Παναγιώτα Ιατρική Θεσσαλονίκης
- Ξύτσα Δήμητρα Νοσηλευτική ΤΕΙ Λαμίας
- Παράσχη Χρυσοβαλάντω Πολιτ. Έργων Υποδομής ΤΕΙ Λάρισας
- Περιβολοπούλου Ζωή Θεολογία Αθηνών
Ακολούθησε γλέντι και χορός με την ορχήστρα του κέντρου ως τις πρώτες πρωινές ώρες, όπου δόθηκε η ευκαιρία σε πολλούς να επιδείξουν τις χορευτικές τους ικανότητες.
Ελπίζουμε του χρόνου η συμμετοχή των μελών μας να είναι μεγαλύτερη γιατί διαφορετικά αυτοί θα χάσουν.
Την εκδήλωση τίμησαν με τη παρουσία τους ο βουλευτής κος Γαρουφαλιάς Γεώργιος, ο Κος Τζανακούλης Κων/νος δήμαρχος Λάρισας, ο Βοηθός Νομάρχη Λάρισας κος Καραμπάτσας Κων/νος, ο κος Καραϊσκος Αντιδήμαρχος Λάρισας και ο υπεύθυνος του γραφείου ΑμεΑ Ελασσόνας κος Ηλίας Μπαξεβανάκης.
Η Συντακτική Επιτροπή