Ο πρόεδρος της Π.ΟΜ.ΑμεΑ. Θεσσαλίας Στέφανος Πάικος ομιλητής στην ημερίδα του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Σοφάδων Ν. Καρδίτσας
Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία, το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) Σοφάδων Ν. Καρδίτσας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Αναπηρία Ν. Καρδίτσας, διοργάνωσαν στο σχολείο, στις 22 Νοεμβρίου 2019, ημερίδα με θέμα «Προοπτικές μετά το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.» για την ενημέρωση των μαθητών και των γονέων – κηδεμόνων για τις επιλογές τους μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Σοφάδων.
Στα πλαίσια αυτά, η Διευθύντρια του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Σοφάδων κ. Μαρία Κανούτα και ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Αναπηρία Ν. Καρδίτσας κ. Κώστας Κατσάρας, προσκάλεσαν ως κύριο ομιλητή τον πρόεδρο της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (Π.ΟΜ.Α.μεΑ.) Θεσσαλίας κ. Στέφανο Πάικο, ώστε να ενημερώσει γονείς και μαθητές για τα δικαιώματα των παιδιών με αναπηρία.
Ο κ. Στέφανος Πάικος στην ομιλία του που έλαβε χώρα σε μια κατάμεστη αίθουσα όπου παρέστησαν πάρα πολλοί γονείς, αναφέρθηκε στα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στα πλαίσια της Σύμβασης του ΟΗΕ που κυρώθηκε με το Ν.4074/2012 απ΄το ελληνικό Κοινοβούλιο, τη νομοθεσία που αφορά στις προσλήψεις των ατόμων με αναπηρία και συγκεκριμένα, τις διατάξεις του νέου Ν. 4440/2016, αλλά και στη δημιουργία εξειδικευμένων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας ατόμων με αναπηρία.
Στην εν λόγω ημερίδα μίλησαν και οι: κ. Γ. Τσόγκας, Υποδ/ντης ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Σοφάδων, η κ. Φρόσω Μυργιώτη, υπεύθυνη Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΚΕΣΥ Καρδίτσας, ο κ. Θεόδωρος Μπαλωμένος, Δ/ντης ΙΕΚ Καρδίτσας και η κ. Μαρία Κανούτα, Δ/ντρια του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Σοφάδων. Χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Αναπηρία Ν. Καρδίτσας κ. Κ. Κατσάρας.
Την ημερίδα παρακολούθησαν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών καθώς και ο πρόεδρος του Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καρδίτσας κ. Ηλίας Τσίγκας.
Το θετικό από την ημερίδα είναι ότι, οι γονείς που παρακολούθησαν την ημερίδα κατενθουσιάστηκαν, δίνοντας συγχαρητήρια στους διοργανωτές και στους ομιλητές.
Αξίζει των θερμών συγχαρητηρίων όλων μας, η πρωτοβουλία αυτή της Διευθύντριας του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Σοφάδων κ. Μαρία Κανούτα και του προέδρου του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Αναπηρία Ν. Καρδίτσας κ. Κώστας Κατσάρα, να διοργανώσουν την εν λόγω ημερίδα και να ενημερωθούν έτσι οι γονείς για τα θέματα που αφορούν τα παιδιά τους μετά την αποφοίτησή των απ΄το σχολείο και ειδικά για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.-
Σ.Π.