Παρατράγουδα και πάλι στα διόδια
Με επιστολή της προς τον υφυπουργό Δημοσίων Έργων κ. Θεμ. Ξανθόπουλο, η Ε.Σ.Α.μεΑ. εξέφρασε την έντονη διαμαρτυρία της για τα νέα προβλήματα που ήλθαν στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με την πλημμελή εφαρμογή της ΚΥΑ για την απαλλαγή από την καταβολή διοδίων από τους κατόχους αναπηρικών αυτοκινήτων, στα διόδια Ελευσίνας, Κορίνθου, Ζευγολατιού και Πατρών. Η Συνομοσπονδία κάλεσε τον Υφυπουργό και την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ να παρέμβει άμεσα ώστε να υποχρεωθούν οι ιδιώτες που εκμεταλλεύονται τα διόδια να εφαρμόσουν το σημαντικό αυτό μέτρο που συνιστά, αν μη τι άλλο, μια βαρυσήμαντη οικονομική ελάφρυνση για τα άτομα με αναπηρία.
Σ.Π
Ακύρωση συμφωνιών για θέσπιση ειδικού τιμολογίου της ΔΕΗ και για χορήγηση επιδόματος θέρμανσης
Το Δεκέμβριο του 2007 ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Χ. Φώλιας, κατόπιν συνάντηση με εκπροσώπους της Ε.Σ.Α.μεΑ., σχετικά με τη μείωση του τιμολογίου της ΔΕΗ για τα άτομα με αναπηρία, είχε υποσχεθεί ότι «μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου του 2008 θα έχουμε καταλήξει σε μία αποδεκτή αντιμετώπιση των αιτημάτων». Η πρωταρχική αυτή συμφωνία ακυρώθηκε και παραβιάστηκε κατάφορα με την ανακοίνωση νέων αυξήσεων στο ηλεκτρικό ρεύμα και με την πολύμηνη απραγία της πολιτικής ηγεσίας και τη σιγή από πλευράς του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών στο πάνδημο αίτημα του αναπηρικό κινήματος για τη χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης παρ΄ όλες τις δεσμεύσεις του για την ικανοποίησή του το Φθινόπωρο του 2006 και 2007. Οι υποσχέσεις πήγαν περίπατο!!!
Σ.Π
Λεβέντικη δήλωση
Η πρώην Υπουργός Υγείας κ. Μαριέττα Γιαννάκου μετά την περιπέτεια της υγείας της (ακρωτηριασμός του ποδιού της), σε συνέντευξή της σε τηλεοπτικό σταθμό είπε ότι «τώρα κατάλαβα τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά τους όχι μόνο από την αναλγησία της κρατικής μηχανής, αλλά και από το γεγονός, ότι οι πολίτες δεν είναι ευαισθητοποιημένοι. Ως υπουργός Υγείας, στο παρελθόν ποτέ δεν τους κατάλαβα».
Λεβέντικη όντως ομολογία. Τελικά μήπως οι βουλευτές και οι Υπουργοί πρέπει να αναγκαστούν να ζήσουν για δέκα μέρες πάνω σε αναπηρικό αμαξίδιο και μετά να νομοθετήσουν για τα άτομα με αναπηρία;
Σ.Π
Διατηρείται το αφορολόγητο για τα Α.μεΑ.
Ο συντονισμός δράσεων του αναπηρικού κινήματος απέδωσε καρπούς. Ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Αλαγοσκούφης, απέναντι στις έντονες και συντονισμένες αντιδράσεις των ατόμων με αναπηρία σε ένα βαθύτατο αντιλαϊκό μέτρο, που οδηγούσε σε οικονομικό αδιέξοδο τα άτομα με αναπηρία που αποκτούν εισοδήματα ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή από ατομική εμπορική επιχείρηση και δημιουργούσε διακρίσεις μεταξύ των ίδιων των ατόμων με αναπηρία, προχώρησε στη συμπερίληψη διάταξης με την οποία διατηρείται το αφορολόγητο και για τα άτομα με ποσοστό αναπηρίας 67% που αποκτούν εισοδήματα ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή από ατομική επιχείρηση.
Σ.Π