ΚΑΡΦΑΚΙΑ
Απεσύρθη ο ανάλγητος και άδικος Κ.Ε.Β.Α.
Ύστερα από συντονισμένες προσπάθειες ολόκληρου του αναπηρικού κινήματος της χώρας, με επικεφαλής την Ε.Σ.Α.μεΑ., το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Πρόνοιας απέσυρε τον ανάλγητο και άδικο Κανονισμό Εκτίμησης Αναπηρίας (Κ.Ε.Β.Α.), με την υπόσχεση ότι θα τον επανεξετάσει και θα φέρει προς ψήφιση ένα νέο που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των αναπήρων της χώρας, χωρίς αποκλεισμούς . Αναμένουμε!
Σ.Π
Πλαφόν στα συστήματα ουροσυλλογής!
Με την εφαρμογή του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. από τις αρχές του 2012, πλαφόν μπαίνει στο ποσό που διατίθεται για την αγορά διαλειπόντων καθετήρων. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι, το ανώτατο ποσό των 540 ευρώ μηνιαίως που χορηγείται πλέον για αγορά καθετήρων για διαλείποντες καθετηριασμούς, δεν είναι επαρκές για να αγοραστούν 150 έως 180 καθετήρες που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να μπει στο πρόγραμμα διαλειπόντων καθετηριασμών. Μας αναγκάζουν δηλαδή να χρησιμοποιούμε φτηνούς καθετήρες, χωρίς να συνυπολογίζουν τις ενδεχόμενες επιπλοκές που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση τους. Έτσι, για να αποφύγουμε τις επιπλοκές της κύστης, θα επιβαρυνόμαστε στο εξής με 140 – 280 ευρώ με ότι αυτό συνεπάγεται. Ποιος άραγε μπορεί να διαθέσει αυτό το χρηματικό ποσό μηνιαίως; Το γνωρίζουν οι αρμόδιοι ότι μας στέλνουν κατ΄ ευθείαν στο θάνατο; Εκτός αν αυτό επιδιώκουν για να λύσουν το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας. Έλεος!
Σ.Π.
Καλό κουράγιο…
ήταν η απάντηση που εισέπραξε άτομο με βαριά κινητική αναπηρία από γνωστή (για το υπό αμφισβήτηση μέλλον της) Κοινωνική Υπηρεσία . Μετά από πολύωρη καθυστέρηση στο ισόγειο του χωρίς καμία πρόσβαση κεντρικού κτιρίου της υπηρεσίας και θέλοντας μόνο να ρωτήσει που και πως να απευθυνθεί για την εξεύρεση ενός προσωπικού βοηθού για ΑμεΑ βρέθηκε μάλιστα αντιμέτωπο με υπεύθυνο στέλεχος της υπηρεσίας το οποίο υποστήριξε ότι “η υπηρεσία βρίσκεται υπό διάλυση” (αρκετούς μήνες μετά, οι θέσεις και οι έστω “κουρεμένοι” μισθοί παραμένουν) και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ευχηθεί καλό κουράγιο.
Ε.Κ
Άφαντοι …
παραμένουν 32.000 συνταξιούχοι ύστερα απ΄ την απογραφή που πραγματοποιήθηκε απ΄ την 1η Ιουλίου και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, δήλωσε στη ΝΕΤ ο διοικητής του ΙΚΑ κ. Ροβέρτος Σπυρόπουλος. Τούτο σημαίνει ότι, τόσο χρόνια κάποιοι έπαιρναν παράνομα τις συντάξεις των αποθανόντων συγγενών τους, χωρίς κανείς να τους ελέγχει. Στα 300 εκατ. το χρόνο υπολογίζεται το κόστος για το ΙΚΑ από τις παράνομες συντάξεις. Καιρός πλέον, η Διοίκηση του ΙΚΑ να εφαρμόσει τις υποσχέσεις της ότι, θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να διεκδικήσει τα ποσά αυτά ως παρανόμως παρακρατηθέντα. Να μην απορούμε λοιπόν ως χώρα για τη κατάντια μας!
Σ.Π.
Σε κύκλωμα παρανομίας ταξιτζήδες και νεφροπαθείς
Όπως δημοσίευσε το περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ, κύκλωμα ιδιοκτητών ταξί και ασφαλισμένων νεφροπαθών, μέσω παραποιημένων παραστατικών, ζημίωσαν το ελληνικό κράτος κατά 204.000 ευρώ σύμφωνα με του ελεγκτικούς μηχανισμούς του ΙΚΑ Ηρακλείου Κρήτης. Συγκεκριμένα, ταξιτζήδες με 18 ασφαλισμένους του ΙΚΑ, από 01Οκτωρίου 2009 έως 31 Οκτωβρίου 2010, παραποιούσαν με τέτοιο τρόπο τα παραστατικά, ώστε το ταμείο να τους αποδίδει ποσά «για μετακινήσεις», πολύ μεγαλύτερα από αυτά που δικαιούνταν. Η αποκάλυψη έγινε από τη διασταύρωση των αποδείξεων των ταξί με τις καρτέλες προγραμμάτων αιμοκάθαρσης των ασθενών. Την υπόθεση πλέον χειρίζεται το ΣΔΟΕ και ο αρμόδιος εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ηρακλείου.
Σ.Π.