Καταχειροκροτήθηκαν οι ηθοποιοί με αναπηρία παρουσιάζοντας την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας
Το Σάββατο 07.10.2017 στο δημοτικό Ωδείο Λάρισας παρουσιάστηκε η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή απ΄το μοναδικό θέατρο στην Ελλάδα με ηθοποιούς με και χωρίς αναπηρία, το επονομαζόμενο ΘΕ.Α.Μ.Α., σε συνδιοργάνωση με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων και του Δ.Ω.Λ.
Το κοινό που παρακολούθησε την παράσταση κατενθουσιάστηκε και χειροκρότησε θερμά τους ηθοποιούς που για άλλη μια φορά απέδειξαν ότι, η αναπηρία δεν είναι εμπόδιο για κάποιους που θέλουν να εκφραστούν καλλιτεχνικά.
Όπως αναφέρει η ηθοποιός Έλλη Δρίβα «η Αντιγόνη είναι ένα σύμβουλο πίστης και εναντιώνεται σε όσους έκαναν βήμα πίσω για να δώσουν χώρο στο φόβο της υποταγής. Μάχεται για τη δική της ηθική, αυτή που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα… Υψώνει τείχη σε κανόνες της πολιτείας που αμαυρώνουν τα ιδανικά της. Είναι η φωνή που κρύβεται στη σκέψη όλων και θάβεται στα χείλη».
Την παράσταση σκηνοθέτησαν ο δημιουργός του ΘΕ.Α.Μ.Α. Βασίλης Οικονόμου και η Ελιάνα Περήφανου σε μετάφραση του Νίκου Παναγιωτόπουλου.
Τους ρόλους ερμήνευσαν οι ηθοποιοί: Έλη Δρίβα (Αντιγόνη), Πάνος Ζουρνατζίδης (Κρέων), Μιχάλης Ταμπούκας (Φύλακας/Άγγελος), Βίκυ Πετροπούλου (Ισμήνη), Κων/νος Λούκας (Τειρεσίας), Μάνος Τριανταφυλλάκης (Αίμων), Έφη Τούμπα (Ευρυδίκη), Κορυφαίοι χορού: Αιμιλιανή Αβραάμ, Κατερίνα Κοντομάρκου, Βασίλης Οικονόμου. Χορός: Χριστίνα Τούμπα, Χάννα Ελ Χατζ Ομάρ, Μαρία Μουρελάτου, Αγγελική Νομικού.
Το έργο παρουσίαζε επί σκηνής στη νοηματική γλώσσα η Θεοδώρα Τσαποϊτη.
Το ΘΕ.Α.Μ.Α. είχε ξαναέλθει πριν δύο χρόνια στην πόλη μας, παρουσιάζοντας το έργο του Ιονέσκο, «Ιάκωβος ή υποταγή» και είμαστε σίγουροι ότι, θα το ξαναδούμε σε καινούργιο έργο τους.-
Σ.Π.