ΚΕ.Π.Α.: Παύουν οι μειώσεις ποσοστών αναπηρίας από τις β΄βάθμιες επιτροπές
Όπως ανακοίνωσε η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, χρειάστηκαν πολλές διαμαρτυρίες και πιέσεις από την ίδια την Συνομοσπονδία και τις Οργανώσεις Μέλη της, για να εκδοθεί το έγγραφο με αρ. πρωτ. 125301/19.06.2020, προς την Γραμματεία των ΚΕ.Π.Α., το οποίο ορίζει ότι «[…] Η Δευτεροβάθμια Επιτροπή των ΚΕ.Π.Α., σε περίπτωση άσκησης προσφυγής αποκλειστικώς και μόνο του ασφαλισμένου, δεν δύναται να μειώσει το ποσοστό αναπηρίας όπως αυτό καθορίστηκε από την αρμόδια Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, ούτε την διάρκεια ισχύος της ιατρικής κρίσης».
Η Ε.Σ.Α.μεΑ. επισημαίνει ότι, αυτή η απόφαση θα δώσει τέλος στην ταλαιπωρία πολλών πολιτών με αναπηρία, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις μετά από προσφυγή έβλεπαν το ποσοστό αναπηρίας τους να μειώνεται με ότι αυ το συνεπάγεται, όπως περικοπές επιδομάτων, συντάξεων κλπ.
Σ.Π.