Η κοπή πίτας των συλλόγων μας
Σε αίθουσα του ξενοδοχείου «ΔΙΟΝΥΣΟΣ», πραγματοποιήθηκε φέτος η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΠΑΝ.Σ.Α.Π και του Α.Σ. ΘΕΣΣΑΛΟΣ, τη Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009, παρουσία του πατρός Γεωργίου, εκπροσώπου του σεβασμιότατου Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιγνατίου. Η προσέλευση μελών και φίλων ήταν εντυπωσιακή και δόθηκε η δυνατότητα σε όλους να ανταλλάξουν ευχές για υγεία και προκοπή τη νέα χρονιά.
Η νέα πρόεδρος του ΠΑΝ.Σ.Α.Π. Νικολέττα Τρζιζόγλου στο χαιρετισμό της ευχαρίστησε όλους για την αθρόα προσέλευση στην εκδήλωση της κοπής πίτας, τους ευχήθηκε καλή χρονιά υποσχόμενη παράλληλα ότι, αυτή και το νέο Δ.Σ. θα κάνουν ότι είναι δυνατόν για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με αναπηρία του νομού μας και ζήτησε από όλους τη συμπαράσταση στο δύσκολο αγώνα που ξεκίνησε απ΄ τα τέλη του Νοέμβρη του 2008 αναλαμβάνοντας την ηγεσία του συλλόγου μας.
Ανάλογο χαιρετισμό και ευχές για τη νέα χρονιά έκανε κι ο πρόεδρος του Α.Σ. «Θεσσαλός» Αθανάσιος Πατσιούρας υποσχόμενος περισσότερες αθλητικές επιτυχίες για το Θεσσαλό.
Στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο νεοεκλεγείς πρόεδρος της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία Θεσσαλίας ο οποίος πέραν των ευχών αναφέρθηκε στο έργο που επιτέλεσε τη προηγούμενη 9ετία ο απελθών πρόεδρος του ΠΑΝ.Σ.Α.Π. Στέφανος Πάικος και τον κάλεσε στο βήμα για ένα χαιρετισμό. Από πλευράς του ο Στέφανος Πάικος λαμβάνοντας το λόγο ευχαρίστησε όλους για τη συνεργασία που είχαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και υποσχέθηκε ρητά και κατηγορηματικά ότι θα είναι πάντα στο πλευρό της νέας ηγεσίας στον αγώνα της για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία του νομού μας κι όχι μόνο.
Για την ιστορία, το φλουρί που αντιστοιχούσε σε μια χρυσή λίρα βρέθηκε απ΄το μέλος του συλλόγου μας, Ντίνο Τούλιο.-
Σ.Π.