ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Τέσσερα μετάλλια κατέκτησαν οι αθλητές του Α.Σ. «ΘΕΣΣΑΛΟΣ»
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου για άτομα με αναπηρία που διοργάνωσε η Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (Ε.Α.ΟΜ.Α.μεΑ.), διεξήχθη την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή 26, 27 και 28 Μαΐου 2017, στο Μαρούσι, στο κεντρικό γήπεδο του Ο.Α.Κ.Α., με τη συμμετοχή 450 αθλητών και αθλητριών (η τελευταία μέρα αναβλήθηκε λόγω ισχυρής βροχόπτωσης).
Εξαιρετική ήταν η συμμετοχή των αθλητών του Α.Σ. «ΘΕΣΣΑΛΟΣ» Α.μεΑ., κατακτώντας συνολικά τέσσερα μετάλλια.
Συγκεκριμένα:
Η Φλέγκα Θεοδώρα, κατέκτησε ΧΡΥΣΟ μετάλλιο στο δίσκο
Ο Αγγλόπουλος Παύλος, κατέκτησε ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στο ακόντιο
Ο Έξαρχος Βασίλης, κατέκτησε ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στην κορίνα
Ο Μάλλιος Νικόλαος, κατέκτησε το ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στο δίσκο.
Σημαντική συμβολή στις επιτυχίες των αθλητών είχε ο προπονητής κ. Τσόγκας Νικόλαος, ο οποίος προσέφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες του στο σωματείο μας.
Ο πρόεδρος, Αθανάσιος Πατσιούρας και ολόκληρο το Δ.Σ. του Α.Σ. «Θεσσαλός», καθώς και η Συντακτική Επιτροπή της έκδοσης «Ενημέρωση των ΑμεΑ», συγχαίρουν θερμά όλους τους αθλητές που έλαβαν μέρος στους εν λόγω αγώνες ανεξαρτήτως των θέσεων που κατέλαβαν, καθώς και τον προπονητή Τσόγκα Νίκο για τη συμβολή του στις επιτυχίες των αθλητών μας.
Σ.Π.