Ζητείται επιτέλους λύση στο πρόβλημα διέλευσης των αναπηρικών ΙΧ από τα διόδια
Η ΕΣΑμεΑ, με δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 08.6.2017 ενημερώνει ότι, με επιστολή της στον υπουργό Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη, τονίζει για ακόμη μια φορά το πάγιο αίτημα του αναπηρικού κινήματος, σχετικά με την εφαρμογή του μέτρου ελεύθερης διέλευσης των αναπηρικών αυτοκινήτων από τα διόδια όλων των αυτοκινητόδρομων της χώρας.
Πρόσφατα ο υπουργός ανέφερε την εφαρμογή του ενιαίου αναλογικού συστήματος διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους μέχρι το τέλος του 2018 καθώς και την καθιέρωση ειδικής τιμολογιακής πολιτικής σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες.
Τα άτομα με αναπηρία ζητούν ΑΜΕΣΑ διάταξη νόμου με την οποία να επιτρέπεται επιτέλους η ελεύθερη διέλευση των αναπηρικών αυτοκινήτων από τα διόδια, η οποία να ισχύει για όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, ώστε να μην χρειαστεί τα άτομα με αναπηρία να περιμένουν μέχρι το 2018.
Σημειωτέον ότι, η Περιφερειακή Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Π.ΟΜ.ΑμεΑ.) Θεσσαλίας, πρώτη έθεσε το εν λόγω θέμα με επιστολή της που υπογράφει ο πρόεδρός της Ράλλης Τσιουλάκης, προς τον υπουργό κ. Χρ. Σπίρτζη, πριν δύο χρόνια και συγκεκριμένα στις 04 Φεβρουαρίου 2015, με αφορμή την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας διέλευσης διοδίων της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α,Ε.», η οποία ανέφερε: «Θεωρούμε ότι, η έκδοση ενιαίας ηλεκτρονικής κάρτας διέλευσης διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας θα ήταν η πλέον πρόσφορη λύση καθώς, θα μείωνε δραστικά την ταλαιπωρία των κατόχων αναπηρικών αυτοκινήτων (αποστολή πλήθους δικαιολογητικών σε πέραν από της μίας εταιρείας, διαχείριση αριθμητικά πολλών καρτών κ.λ.π.). Προς αυτή την κατεύθυνση, ζητούμε τη συνδρομή σας καθώς, θεωρούμε ότι, το «απλό και εύχρηστο» είναι το μείζον».
Για το ίδιο θέμα, η Π.ΟΜ.Α.μεΑ, Θεσσαλίας ενημέρωσε σχετικά την ΕΣΑμεΑ με το υπ΄αρ. 593/22/01.2015 έγγραφό της, καθώς επίσης και με το υπ αρ. πρωτ. 607/02.03.2015 Δελτίο Τύπου.-
Σ.Π.