Ημερίδα Διαβούλευσης για απασχόληση ΑμεΑ
Την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2005, ενόψει εφαρμογής του προγράμματος Equal, με πρωτοβουλία της Δημοτικής Επιχείρησης Κοινωνικής Ανάπτυξης (ΔΕΚΑ) Τρικάλων και σε συνεργασία με τον Πανθεσσαλικό Σύλλογο Αναπήρων Πολιτών, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δαίδαλος Νετ στη Λάρισα, ημερίδα διαβούλευσης με θέμα «προώθηση στην απασχόληση των ΑμεΑ».
Η ΔΕΚΑ, που είναι συντονιστής εταίρος του «Δικτύου Ήφαιστος» της Κ.Π. Equal, κατέθεσε ένα πλαίσιο συζήτησης για ολοκληρωμένο διαπεριφερειακό δίκτυο συμβουλευτικής και προώθησης της απασχόλησης των ΑμεΑ, για την διευκόλυνση της πρόσβασής τους και της επιστροφής τους στην αγορά εργασίας, με υλοποίηση του έργου ως το τέλος του 2007.
Κατά την συζήτηση κατετέθησαν πολλές πτυχές του προγράμματος κι ανταλλάγησαν απόψεις απ’ όλους τους παρευρισκόμενους.
Θα ακολουθήσουν κι άλλες συναντήσεις προκειμένου να αποκρυσταλλωθεί ένα πλαίσιο απόψεων και δράσεων.
Στη πρώτη αυτή διαβούλευση έλαβαν μέρος ο πρόεδρος της ΔΕΤΠΟΛ κ. Γ. Κρομμύδας, ο κ. Κ. Αναδρόνικος του ΚΕΠ Νομαρχίας Λάρισας, ο πρόεδρος του ΠΑΝΣΑΠ κ. Στέφανος Πάικος, ο πρόεδρος του Α.Σ. «Θεσσαλός» ΑμεΑ κ. Αθ. Πατσιούρας, η πρόεδρος του συλλόγου Κωφών Λάρισας κ. Ελένη Κέμου κι αρκετά μέλη του συλλόγου μας.