Σε εξέλιξη βρίσκεται εκπαιδευτικό πρόγραμμα στελεχών του αναπηρικού κινήματος διάρκειας 250 ωρών
Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις 25 Αυγούστου ως τις 31 Οκτωβρίου 2008 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Εκπαιδευτική Ενδυνάμωση των ατόμων με αναπηρία και των στελεχών των αναπηρικών οργανώσεων», το οποίο υλοποιεί η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Μέτρο 2.5. Η εκπαίδευση γίνεται στην αίθουσα του ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΝΕΤ (παλιά σφαγεία), είναι διάρκειας 250 ωρών και δεν έχει εκπαιδευτικό επίδομα για τους εκπαιδευόμενους γιατί είναι δια βίου εκπαίδευση.
Στο πρόγραμμα, εκτός από στελέχη του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Αναπήρων Πολιτών, συμμετέχουν και στελέχη του Συλλόγου Κωφών και Βαρήκοων Θεσσαλίας, του Συλλόγου Γονέων και Παίδων Πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία «Άγιος Γεώργιος» Ν. Λάρισας, και του Συλλόγου Γονέων – Κηδεμόνων και Φίλων Αυτιστικών Ατόμων Ν. Λάρισας.
Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία
ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΟ Κ.Ε.Κ. ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ
Σε αίθουσα που παραχωρεί το ΚΕΚ Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Λάρισας στην Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, ξεκίνησε στις 15 Σεπτεμβρίου 2008 η υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος διάρκειας 150 ωρών, για άτομα με αναπηρία στις νέες τεχνολογίες στο πλαίσιο του έργου «Εκπαιδευτική ενδυνάμωση των ατόμων με αναπηρία και των στελεχών των αναπηρικών οργανώσεων» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και αρχική επαγγελματική κατάρτιση (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ), το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο (80%) και από Εθνικούς Πόρους (20%).
Στην εκδήλωση που έγινε για την έναρξη του προγράμματος, χαιρετισμό απηύθυνε ο πρόεδρος του ΚΕΚ Ν.Α. Λάρισας κ. Αθανάσιος Αγγέλης, Νομαρχιακός Σύμβουλος και ο πρόεδρος του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Αναπήρων Πολιτών κ. Στέφανςο Πάικος. Παρευρέθησαν επίσης εκτός των εκπαιδευόμενων και ο κ. Βασίλειος Γερογιάννης, Επίκουρος καθηγητής του ΤΕΙ Λάρισας και ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΚΕΚ και εισηγητής του προγράμματος κ. Γεώργιος Λιάκος.