Ηχητικά φανάρια… στη Καβάλα
Διαβάσαμε στο περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ ότι, απ΄τη Νομαρχία Καβάλας τέθηκαν σε εφαρμογή στα μέσα του Οκτώβρη 2008 σε 13 διασταυρώσεις του κέντρου της Καβάλας, ειδικοί μηχανισμοί ηχητικής αναγγελίας πάνω σε φωτεινούς σηματοδότες, που θα διευκολύνουν την αυτόνομη μετακίνηση των ατόμων με προβλήματα όρασης.
Εννέα χρόνια ζητάμε κάτι ανάλογο απ΄τη δημοτική αρχή της πόλης μας και είναι σαν να απευθυνόμαστε σε ώτα μη ακουόντων.
Θα πρέπει άμεσα ο δήμος Λαρισαίων να επανεξετάσει τη πρόταση του συλλόγου μας και να παραδειγματιστεί από άλλες δημοτικές αρχές της χώρας και να κάνει πράξει το δίκαιο αίτημά μας, διότι υπάρχουν και στη πόλη μας άτομα με προβλήματα όρασης που έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους πολίτες και ζητούν να γίνονται σεβαστά απ΄όλους και προπαντός απ΄τις τοπικές αρχές.-
Σ.Π.