Χρυσό μετάλλιο στην Ολυμπιάδα της Τουρκίας για την Εθνική Ομάδα Κωφών γυναικών
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε στα τέλη του Ιουλίου 2017 η Εθνική Κωφών γυναικών στην Ολυμπιάδα της Τουρκίας. Στο μεγάλο τελικό της διοργάνωσης των Deaflympics 2017, η ελληνική ομάδα υπό την καθοδήγηση της Λαρισαίας προπονήτριας Αθηνάς Ζέρβα, επικράτησε της Λιθουανίας με 67-50 και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, όπως είχε κάνει και πέρυσι στην Θεσσαλονίκη, όταν είχε αναδειχθεί πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Ε.Κ.