Πρωτοβουλία «Αφήστε την Κοινωνία ν΄ ανθίσει»
Στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Αφήστε την κοινωνία ν΄ ανθίσει», διοργανώθηκε συνάντηση τη Παρασκευή 2/12/05 ώρα 16.00 στα γραφεία του Κ.Ε.Σ.Σ.Α. «Δήμητρα» στην οδό Παλαιολόγου 19, για την ανάδειξη των προβλημάτων που απασχολούν την κοινωνία πολιτών στη πόλη της Λάρισας.
Στη πρώτη αυτή συνάντηση συμμετείχαν:
Ο Πανθεσαλικός Σύλλογος Αναπήρων, ο Ε.Ε.Σ., ο Όμιλος Ουνέσκο Ν. Λάρισας, ο Σύλλογος Φίλων Πηνειού, ο Σύλλογος Αλβανών Λάρισας, το Κέντρο Στρατηγικού Σχεδιασμού για την Ανάπτυξη «Δήμητρα», ο Οργανισμός Ελευθερία, η εφημερίδα Ημ. Κήρυκας, η εφημερίδα Ελευθερία, κι η εφημερίδα Περιφέρεια.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει στόχο την αναγνώριση και παρουσίαση των θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία πολιτών της Λάρισας, καθώς και τη συγκρότηση πρότασης για την συντονισμένη συμμετοχή των οργανώσεων και τη συνεργασία τους με τη Τοπική Αυτοδιοίκηση στη κατεύθυνση μιας στρατηγικής αντιμετώπισης τέτοιων ζητημάτων.
Ως διαδικασία επεξεργασίας ζητημάτων προτείνεται:
Η παρουσίαση – συζήτηση προβλημάτων/ λύσεων στους τομείς:
-Πολίτης (με ιδιαίτερη έμφαση στα ΑμεΑ, τη νεολαία, τους άπορους, τα άτομα τρίτης ηλικίας και τις μειονότητες).
-Περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής
-Απασχόλησης και ανάπτυξης.