Μας αδικήσατε…
Του Στέφανου Πάικου
Αντιπροέδρου
της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία Θεσσαλίας
Η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Γενική Γραμματείας Περιφέρειας Θεσσαλίας δεν επέλεξε τελικά την Περιφερειακή Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Π.ΟΜ.Α.μεΑ.) Θεσσαλίας για να υλοποιήσει το έργο «Εξέταση συνθηκών προσπελασιμότητας ατόμων με αναπηρία στα δημόσια κτίρια και σε κτίρια υπηρεσιών καθημερινού ενδιαφέροντος», αν και πληρούσε στο ακέραιο τους όρους της σχετικής ανακοίνωσης στο διαδίκτυο.
Αντί η Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών να αποκλείσει τα δύο άλλα μελετητικά γραφεία τα οποία δεν πληρούσαν τον κύριο όρο της ανακοίνωσης –την αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκπόνηση αντίστοιχων μελετών-, τον οποίο πληρούσε μόνο η Π.ΟΜ.Α.μεΑ. Θεσσαλίας, προτίμησε να δώσει το έργο στο ένα από αυτά που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη.
Μας αδικήσατε κύριοι και μας απαξιώσατε συγχρόνως, θέλοντας να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, σπέρνοντας οργή και αγανάκτηση στα 16 σωματεία – μέλη της Ομοσπονδίας μας.-