Επισημάνσεις
Κύριε Δήμαρχε της Λάρισας
- Καλοί και προσβάσιμοι όλοι οι ανακατασκευαζόμενοι δρόμοι του κέντρου της πόλεώς μας και μπράβο σας!
- Αν συνοδεύονταν και με κάποιες ακόμη πινακίδες στάθμευσης για τα αναπηρικά αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης θα μας εξυπηρετούσε αφάνταστα.
- Τι γίνεται με εκείνα τα ηχοφωτεινά σήματα στα φανάρια για την εύκολη διέλευση των τυφλών και των εχόντων μειωμένη όραση;
- Τι γίνεται με εκείνα τα δυο σκαλοπάτια από την δεύτερη είσοδο του δημοτικού μεγάρου, είναι τόσο δύσκολο να γίνουν ράμπα ώστε να γίνει προσβάσιμο και το δημαρχείο για τα ΑμεΑ;
- Π ε ρ ι μ έ ν ο υ μ ε ! ! !
Κύριε Πρόεδρε Του Δικηγορικού Συλλόγου
Πόσο δύσκολο είναι να τοποθετηθεί ένας εξωτερικός ανελκυστήρας στο δικαστικό μέγαρο για την πρόσβαση και των Ατόμων με Κινητικά Προβλήματα;
Κύριε Νομάρχα
Τι γίνεται μ’ εκείνο το γραφείο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες που υποσχεθήκατε ότι θα λειτουργήσει στη Νομαρχία μας;
Εμείς περιμένουμε γιατί θεωρούμε πως θα βοηθήσει τα μέγιστα και θα λύσει πολλά απ’ τα προβλήματά μας.
Κύριε Διευθυντά των ΕΛ.ΤΑ.
- Τόσο δύσκολο είναι να κατασκευαστεί μία ράμπα στην είσοδο του ταχυδρομείου;
- Ως πότε θα υφίστανται τα πάθη του Χριστού κάθε δίμηνο τα 4000 επιδοτούμενα Άτομα με Αναπηρίες συνοστιζόμενα στα γκισέ της υπηρεσίας σας; Είναι δύσκολο αυτό το τετραήμερο να διατεθούν κάποιοι υπάλληλοι ακόμη αποκλειστικά για την διευκόλυνση της πληρωμής των Ατόμων με Αναπηρίες; Αν όχι , τότε ας μας φέρει ο ταχυδρομικός διανομέας τα χρήματα στο σπίτι μας. Θα μας εξυπηρετήσει καλύτερα.
Κύριε, Αντιδήμαρχε της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Λάρισας
Αν θέλετε να έχουμε ευαισθητοποιημένους αυριανούς πολίτες, τότε στο υπό κατασκευή πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής να κατασκευάσετε ράμπες προσπελαιμότητας των ΑμεΑ καθώς και να τοποθετήσετε σήματα αναπηρικά για στάθμευση αναπηρικών αυτοκινήτων και σήματα που φανερώνουν την διέλευση τυφλών, ώστε να μαθαίνουν οι νέοι που θα τα επισκέπτονται και να εξοικειώνονται με τις ιδιαιτερότητες των αναπήρων.
Κύριε, Δήμαρχε της Ελασσόνας
Από ότι γνωρίζουμε, είστε ο μόνος δήμαρχος του Νομού Λάρισας, που απαλλάξατε τα ΑμεΑ από τα τέλη ύδρευσης. Μακάρι να σας μιμηθούν και οι άλλοι συνάδελφοί σας.
Κύριε Διευθυντά της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος
Εκείνα τα δύο σκαλοπάτια από την είσοδο της Κύπρου αν γίνουν ράμπα, γνωρίζετε πόσα Άτομα με Αναπηρίες θα διευκολύνετε;
Πολλές ευχαριστίες στα παιδιά του ΔΙΔΑΛΟΣ-ΝΕΤ για την γραμματειακή υποστήριξη προς το σύλλογό μας.
Γιάννη και Μάρθα, τα συγχαρητήριά μας και γρήγορα καλά στέφανα!! Όχι τίποτε άλλο, αλλά να παίρνουν σειρά και κάποιοι άλλοι που το παίζουν δύσκολοι!!
Νικολέτα, του χρόνου όχι στη πίστα, αλλά στο πάλκο. Τι παραπάνω δηλαδή έχει η Κάιλι Μινόνγκ;
Βασίλη χωρίς του μούσι σου χάθηκε η γοητεία σου. Λάβε τα μέτρα σου πριν είναι αργά!!!
Η Συντακτική Επιτροπή