Καταδικάζει τη Συλλογική Επαιτεία η Π.ΟΜ.Α.μεΑ. Θεσσαλίας
Το θέμα της Συλλογικής επαιτείας απασχόλησε το Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (Π.ΟΜ.Α.μεΑ.) Θεσσαλίας, στην τελευταία συνεδρίασή του.
Ο πρόεδρος Ράλλης Τσιουλάκης ενημέρωσε τα μέλη ότι μετά από πληροφορίες που έφθασαν στην Ομοσπονδία, επανεμφανίστηκαν στη πόλη της Λάρισας άτομα που ισχυρίζονται ότι έχουν αναπηρία ή ότι προσπαθούν γι΄ αυτούς και προβαίνουν σε ενέργειες όπως πώληση εντύπων ή αίτημα προς οικονομική βοήθεια. Θεωρούμε ότι ανάλογες πρακτικές υποβιβάζουν την αξιοπρέπεια των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους και απεμπολούν τα δικαιώματά τους. Ως εκ τούτου η Ομοσπονδία βρίσκεται κάθετα αντίθετη σ΄ αυτές τις πρακτικές, καλεί δε τους φορείς – μέλη της να υιοθετήσουν την ίδια στάση και να πράξουν από κοινού με την Ομοσπονδία για την αντιμετώπιση και περιστολή ανάλογων πρακτικών.-
Σ.Π.