Κατ’ οίκον εξέταση ζητούν τα Α.μεΑ.
Η Ε.Σ.Α.μεΑ. με επιστολή της ζητεί απ΄ τον υπ. Εσωτερικών κ. Π. Παυλόπουλο δικαίωμα στην κατ΄ οίκον εξέταση ασθενών από υγειονομικές επιτροπές. Η ταλαιπωρία που υφίστανται τα άτομα με αναπηρία είναι τεράστια καθώς αδυνατούν να προσέλθουν στις υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών προκειμένου να πιστοποιηθεί το ποσοστό της αναπηρίας τους και να λάβουν τις παροχές. Η ομοσπονδία εκφράζει την οργή της για τη μη εφαρμογή της υπουργικής απόφασης για την κατ΄ οίκον εξέταση από αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές ασθενών που δεν μπορούν να μετακινηθούν.