Να διασφαλιστεί η αυτόνομη κυκλοφορία των ΑμεΑ, με την παραχώρηση επιπλέον εξωτερικών χώρων στα καταστήματα εστίασης για τραπεζοκαθίσματα
Η Περιφερειακή Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Π.ΟΜ.Α.μεΑ.) Θεσσαλίας, με έγγραφό της προς όλους τους Δήμους της Θεσσαλίας με αφορμή την παραχώρηση επιπλέον εξωτερικών χώρων σε καταστήματα εστίασης για τραπεζοκαθίσματα, επισημαίνει την ανάγκη διασφάλισης της αυτόνομης κυκλοφορίας των ατόμων με αναπηρία.
Συγκεκριμένα, στο έγγραφο μεταξύ άλλων αναφέρεται:
Στο πλαίσιο της εφαρμογής μέτρων που αποφασίσθηκαν από την κυβέρνηση αναφορικά με τον κλάδο της εστίασης, συζητήθηκε όπου είναι εφικτό, οι δήμοι να προχωρήσουν σε αύξηση του εξωτερικού χώρου που παραχωρούν σε καταστήματα εστίασης για τραπεζοκαθίσματα, με στόχο την προστασία των πολιτών από την εξάπλωση του COVID 19 καθώς και την αύξηση του αριθμού των πελατών που μπορεί να εξυπηρετήσει κάθε επιχείρηση εστίασης υπό τον όρο να μη παρεμποδίζεται η διέλευση των πεζών.
Ως εκ τούτου και θεωρώντας ότι, στις προθέσεις των Δήμων σας είναι η εμπέδωση τόσο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία, όσο και της προσβασιμότητας, αυτονομίας, ασφάλειας και αξιοπρέπειας αυτών, ζητάμε όπως επιληφθείτε του ζητήματος, όταν δοθεί στις επιχειρήσεις η παραχώρηση χώρου για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, ώστε να προσαρμοστούν και να αναβαθμιστούν οι δυνατότητες πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στους κοινόχρηστους χώρους των πόλεων σας.-
Σ.Π.