Δικαιώνεται σιγά – σιγά ο αγώνας μας για μια Λάρισα χωρίς αρχιτεκτονικούς φραγμούς
Ένα από τα βασικότερα αιτήματα που θέσαμε ως νέο Δ.Σ. στον κο Δήμαρχο της Λάρισας, ήταν κι αυτό της προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρίες στα κτίρια ,στους δρόμους και τις πλατείες της πόλεώς μας.
Με ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι το αίτημά μας σιγά – σιγά παίρνει σάρκα και οστά.
Απόδειξη των ανωτέρω είναι η αναμόρφωση των οδών 23ης Οκτωβρίου, 28ης Οκτωβρίου, Νικηταρά και Παπαναστασίου, καθώς και άλλων μεμονωμένων διασταυρώσεων σε διάφορα σημεία της πόλεώς μας, που κατασκευάστηκαν ράμπες, για την απρόσκοπτη διέλευση των ΑμεΑ και όχι μόνο.
Θέλουμε να ελπίζουμε πως, κάθε νέος δρόμος και πλατεία, στο εξής θα γίνεται βάσει των προδιαγραφών που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 28 & 18 του νέου ΓΟΚ, Ν. 2831/2000 και σε συνδυασμό με τις προϋπάρχουσες ράμπες στους πεζόδρομους της πόλης, σε σύντομο χρονικό διάστημα τουλάχιστον στο κέντρο της πόλεως όπου βρίσκονται οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες και η αγορά, θα εξαλειφθούν όλοι οι αρχιτεκτονικοί φραγμοί που εμποδίζουν την ελεύθερη διέλευση των ΑμεΑ, των υπερηλίκων των μητέρων με τα καροτσάκια με μωρά και γενικά όλων των ανήμπορων ανθρώπων.
Η Συντακτική Επιτροπή